divendres, 15 de febrer del 2008

En Nando no imagina un món sense televisió

En relació als mitjans que acostumo a consumir, puc dir que acostumo a informar-me pels informatius de Telecinco, el canal 24 hores de TVE o les versions electròniques de 'El País' o '20 minutos'. Prefereixo informar-me mitjançant la versió electrònica d'un diari que no la versió en paper. De ràdio només consumeixo algunes emisores musicals com Flaixbac.
El món de la televisió m'interessa bastant (de fet el meu treball de recerca estava relacionat amb tot el referent a les audiències, share, estratègies televisives...). Considero que és un mitjà molt potent i el que més m'agrada analitzar i criticar. Fins i tot, a vegades, m'agrada veure programes que no són de la meva simpatía, perquè m'agrada analitzar-los igualment.


Anteriorment he tingut algun bloc on feia crítiques de televisió i de música, però actualment ja no el tinc operatiu (tot i que estic pensant reobrir-lo amb una companya).
Sobre les meves aficions, puc dir que sóc webmaster de dues pàgines web (i estic creant una tercera). Les he dissenyat jo, m'agrada, i a sobre em paguen. Una és la web oficial de la presentadora Emma García, i l'altre és d'un restaurant. També sóc un gran amant de la música negra (R&B, Soul...).