divendres, 15 de febrer del 2008

Carmen Gonzàlez; premsa o televisió?


Em dic Carmen Gonzàlez i sóc de Bigues i Riells. Des de sisè de primària tinc clar que vull fer periodisme. De fet, no sabria ben bé si volia fer periodisme perquè m'agradava realment escriure o perquè vaig guanyar un concurs literari i em van regalar una mini-cadena. M'agrada molt la premsa però m'atrau molt la televisió. És, suposo que per aquesta raó que veig més que llegeixo.

Consumeixo programes informatius de TV3 (tant els informatius de l'analògica com la TdT) i, de tant en tant, faig "zapping" a l'informatiu de Matias Prats (ja sigui per tradició familiar com per necessitat d'escoltar la cara més pessimista del dia). Els diaris que llegeixo de dilluns a divemdres són el "20 minutos", els caps de setmana, "La Vanguardia" i tots els suplements que incorpora: el "TV Mania" i el "Magazine". La ràdio informativa l'escolto només quan no fan el Barça per la televisió o quan, malauradament, el meu pare em porta en el seu cotxe i té un desig profund de sintonitzar la COPE.

Les meves aficions es centren en el bàsquet i els esports en general. He estat tocant el piano durant deu anys i a més a més, sóc figurant de TV3. Raó de més, per sentir-me més interessada per l'espectacularitat de la televisió.