divendres, 15 de febrer del 2008

la ràdio: el meu assumpte pendent




Em dic Lourdes Piqué i sóc de Guissona (Lleida). El consum de mitjans de comunicació forma una part important de la meva vida. Des de petita que he seguit TV3 i ara s'ha convertit en la meva cadena de televisió de referència. Miro els informatius i les diferentes sèries i concursos d'aquesta cadena. A part, però, també consumeixo altres cadenes de titularietat privada com Telecinco, Antena 3 o Cuatro (sobretot les sèries de procedència nord-americana de la Fox).

El meu consum de premsa es basa en el diari "la Mañana" (cobertura de Lleida) i la Vanguardia amb els seus respectius suplements. No obstant, també llegeixo els demés diaris que cauen a les meves mans. Les seccions que m'interessen més són la d'internacional, cultura i societat. El professional que personalment és un referent en l'escriptura de crítiques de televisió és el Victor Amela. Estic bastant decidida amb l'especialització de premsa però crec que encara podria canviar d'opinió. El meu consum de ràdio és bastant limitat, per això el considero el meu assumpte pendent. Em comprometo, però, a què deixi de ser-ho i d'aquesta manera poder debatre sobre els diferents programes amb una mica de coneixement de la causa.

Les meves aficions és llegir tot tipus de llibres (biografies, novel·les...), els idiomes i l'esport en general.