divendres, 22 de febrer del 2008

Eduard Falip, un futur comunicador de la televisió

Em dic Eduard Falip, tinc 20 anys i sóc ciutadà del món. Com tot habitant d'aquest país, estic bombardejat d'informació les 24 hores del dia.

Pel matí, mentre estic esmorzant, miro Els matins de TV3 per així començar a tenir una petita idea de quina serà l'actualitat del dia. Al migdia, per qüestions d'horaris, m'informo a través de l'informatiu d'Antena 3, tot i que no són del meu agrat ja que acostumen a abundar els successos. Al vespre, sintetitzo Televisió de Catalunya per així poder veure el Telenotícies nit. Aquests últims són els que més em satisfan tan per la proximitat de les notícies com per la veracitat i la seriositat en que les tracten. A part dels telenotícies acostumo a mirar programes d'entreteniment com ara El Club, Polònia o Sé lo que hicisteis i també de reporterisme com ara Entre línies, Callejeros o 30 minuts.

La Vanguardia i el Segre són els diaris que més llegeixo. El primer, l'acostumo a freqüentar per la neutralitat en que tracten les notícies i el segon per la proximitat territorial que m'afecta. Durant el cap de setmana m'agrada llegir-me la premsa local de Tàrrega, cosa que a vegades he arribat a fullejar o quatre publicacions durant el divendres a la nit.

La ràdio és el mitjà de comunicació que menys utilitzo, tan sols l'escolto quan vaig amb cotxe o durant els pocs minuts que dura la dutxa del matí.

Les revistes que m'agraden són aquelles que és defineixen com "revistes masculines amb estil" i les que intento comprar cada més són la GQ, la NQ2 i la Car.

Des de ben petit sempre m'agradat el món de la televisió. Sempre l'he vist com un mitjà proper i entretingut. Si miro en un futur m'agradaria dedicar-me a la presentació de programes com ara els magazíns o fins i tot d'entreteniment. La meva experiència laboral és nul·la. M'agradaria, per això, començar a tocar una mica tot aquest món perquè em sigui molt més fàcil en un futur, trobar la feina que m'agradi.

1 comentari:

Jack Dawkins ha dit...

Que tens una tele dels anys 50 que semopre has de sintonitzar els canals?