divendres, 15 de febrer del 2008

Veure el món des de noves perspectives

Els mitjans de comunicació que consumeixo habitualment són "La Vanguardia" en premsa i "TV3" en televisió. De "La Vanguardia" acostumo a passar pàgina en les seccions d'economia i d'esports, mentre que acostumo a llegir-me la resta. Trobo especialment interessants les entrevistes de "La Contra". A "TV3" els fixatges fixes són "Polònia" i sovint "30 minuts". A vegades llegeixo notícies d'altres mitjans, tot i que no acostumo a canviar gaire.
Sóc subscriptora de la revista "National Geographic" i també compro la "Lonely Planet", "Altaïr" o "Siete Leguas". M'encanten els reportatges socials i culturals i és del que m'agradaria acabar treballant. He pensat varies vegades de fer el cicle d"Antropologia social i cultural" però no ho tinc molt clar encara.
La meva única experiència periodística ha estat treballar 4 dies contats en una radiofòrmula a Matadepera Ràdio que es deia "Els més sonats" i que es va tancar per falta de personal. M'agradaria començar a treballar aquest quadrimestre en algun mitjà per veure com funciona, encara que sigui a nivell local.
La meva afició principal, el que més m'agrada és viatjar, conèixer cultures i noves maneres de viure, i mai em perdo una oportunitat de moure'm i viatjar, ja sigui físicament o psíquicament. Amb això vull dir que pots conèixer d'altres cultures sense moure't de casa o parlant amb persones de fora. M'agrada anar de concerts i escolto tot tipus de música, des de la clàssica al electro, passant pel rock, el hip hop, el pop, etc. L'esqui i el surf són d'altres aficions que practico sempre que puc i, bàsicament, quan la meteorologia ho permet.