diumenge, 17 de maig del 2009

Qui deia que els nord europeus eren nets?

Quan ets petit tendeixes a creure’t les coses que et diuen. Tan li fa si estant comprovades empíricament o són una mentida com una catedral. Com a bon minyó, innocent i ingenu, t’ho empasses com si fos la papilla de la iaia.
Doncs això és el que em passava a mi. Des de petit els meus pares m’havien dit que els nord europeus són les persones més netes i civilitzades del món. De manera que quan vaig complir els divuit em vaig entestar en anar a conèixer aquesta civilització superior. L’agost de l’any passat, acompanyat per un escamot de col·legues (amb interessos distints als meus), vaig desembarcar a Amsterdam. No obstant, quan vaig sortir el carrer vaig topar amb una realitat completament diferent.
Qui deia que els nord europeus eren nets?














*Malgrat les imatges i la brutícia Amsterdam és una ciutat que mereix ser visitada.