
A mesura que passava l’estona, un número superava l’altre. Els artistes superaven amb escreix l’expectació del públic, portant els seus moviments a l’extrem. Tot i que, més que d’artistes, podem dir que en espectacles de tal nivell ens trobem davant d’autèntics esportistes. Cada filigrana anava acompanyada d’un <
Però a la immensa dificultat de dur a terme cada número se li afegia la sempre perfecta sincronització dels moviments amb la música, tocada en directe i liderada per la veu extremadament agradable d’una noieta amb aspecte de fada encantada. Una música animada i emotiva que combinava i alternava certs tocs orientals i misteriosos amb la intensitat i la força de la percussió, aconseguint emmotllar les emocions del públic a la situació de cada moment.
Però estem parlant d’un circ i el que no hi pot faltar són els pallassos. Per això, de tant en tant, apareixien a l’escenari dos d’aquests típics personatges vestits amb indumentàries de coloraines i sabates massa grosses que oferien números distesos i força divertits que arrancaven les rialles del públic, amb recursos típics com el de la puça invisible, tan utilitzat i amb tant més d’èxit pel nostre Tortell Poltrona. L’objectiu: accentuar l’espectacularitat i la intensitat dels números que els seguien. Certament, ho aconsegueixen. Senyores i senyors, passin i vegin! L’espectacle està servit.
1 comentari:
gran article Núria!Has aconseguit fer-me asseure a les grades i respirar l'aire de circ. Comences amb un to molt formal, (molt notícia) i després et deixes anar. Et queda bé la careta literaria..! ànims!
Publica un comentari a l'entrada